haal het maximale uit jouw boekhoudprogramma
Moneybird Support Sessie
Je doet veel van je administratie zelf, maar soms kom je er niet helemaal uit en heb je gewoon behoefte aan iemand die even meekijkt. Iemand die gewoon even checkt of alles goed staat. En aangeeft wat er beter kan. Of makkelijker.
Maar je wilt niet vastzitten aan een abonnement of andere verplichtingen. Dus probeer je het zelf nog maar even uit te zoeken.
Maar eigenlijk ben je helemaal klaar met eindeloos googelen naar de antwoorden op jouw vragen.
Daarom bied ik de Moneybird support sessie aan.
Tijdens deze sessie staat jouw vraag centraal. Of het nu gaat om het oplossen van een specifiek probleem, het optimaliseren van je boekhoudproces of het begrijpen van bepaalde functies in Moneybird, ik help je graag verder.
Ik ken Moneybird door en door. En ik ben niet alleen vertrouwd met de software zelf, maar ook met de geldende regels en richtlijnen voor een kloppende boekhouding. Na de sessie heb je een duidelijk en begrijpelijk antwoord, waarmee je direct verder kunt.
En als ik je niet kan helpen, dan geef ik dit vooraf aan en krijg je gewoon je geld terug.
Geen gedoe, geen onzekerheden en geen verdere verplichtingen. Alleen persoonlijke ondersteuning op maat.
Dus waar wacht je nog op? Neem de controle over jouw administratie en boek vandaag nog een Moneybird support sessie.
moneybird support sessie
Tarief
Moneybird Support Sessie
Online via Zoom- Online sessie via Zoom van maximaal 60 minuten.
- Kosten zijn eenmalig. Je zit verder nergens aan vast.
- Zakelijk aftrekbaar.
- Vooraf geef je aan welke vraag je hebt, zodat ik me optimaal kan voorbereiden.
Stap voor stap
Hoe het werkt
Hoe werkt een online support sessie nou? En wat moet jij hiervoor doen?
Dat wordt hieronder stap voor stap beschreven.
01
Vraag?
Je hebt een vraag over Moneybird waar je alleen niet uit komt en ook Google kan je niet verder helpen.
02
Planning
Je plant een support sessie van 45 minuten met mij in via bovenstaande link, zodat je al je vragen kunt stellen.
Kies een datum en een tijd die voor jou het beste uitkomt en je krijgt via de mail een bevestiging met een betalingslink en de link voor Zoom.
03
Sessie
Tijdens de online support sessie staat jouw vraag centraal en zal ik deze zo goed mogelijk beantwoorden.
04
Opgelost!
Na de sessie heb jij een duidelijk antwoord op je vraag en kun je direct verder.
Referenties